دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 6 / 12 / 1391
بازدید : 466
نویسنده : ati

 با سلام کارنامه داوطلبین آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱ دستگاههای اجرایی استان در آدرس ذیل قابل دسترسی می باشد

داوطلبان محترم می توانند با مراجعه به سایت زیر کارنامه خود را دریافت کنند.

http://217.218.215.14:99

جهت  مشاهده مستقیم از سایت اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری قم , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری قم ,
تاریخ : دو شنبه 18 / 11 / 1391
بازدید : 445
نویسنده : ati

 سعید عین‌‌اللهی  اعلام کرد: با دستور و تأکید ویژه مهندس پیریایی استاندار قم نتایج آزمون استخدامی استانداری قم اعلام شد و در دسترس شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
وی افزود: در این آزمون که خرداد ماه امسال برگزار شد در نهایت ۲۳۸ نفر جذب دستگاه‌های استان خواهند شد که نتایج اولیه و سه برابر ظرفیت آن اعلام گردید که شرکت کنندگان برای دیدن نتایج افراد پذیرفته شده می‌توانند به سایت استانداری قم به آدرس: http://www.ghom.ir مراجعه کنند.
به گفته عین‌‌اللهی گزینش و مصاحبه تخصصی افراد پذیرفته شده در این آزمون به صورت متمرکز در اداره کل منابع استان استانداری قم انجام خواهد گرفت.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم این استخدام را بخشی از مرحله اول طرح مهر آفرین عنوان کرد و گفت: برای ادامه جذب نیرو در طرح مهر آفرین به دستگاه‌های اجرایی استان اعلام شد که پست‌های مورد نیاز دستگاه خود‌ را احصا کنند و در نهایت با توجه به نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان قم سهمیه بندی مورد نظر صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه به تشریح طرح مهر آفرین در استان قم پرداخت و اظهار داشت: کل سهمیه اختصاصی طرح مهر آفرین به استان قم هزار نفر اعلام شده است که طی سال‌های ۹۱ تا ۹۴ جذب دستگاه‌های اجرایی استان قم خواهند شد.
عین‌‌اللهی افزود: در مرحله اول اجرایی این طرح ۶۱۳ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی استان قم خواهند شد که از این تعداد ۲۳۸ نفر طی آزمون استخدام برگزار شده، ۱۲۵ نفر از خانواده‌های جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد و ۲۵۰ نفر نیز به طور اختصاصی از فرزندان شهدا جذب خواهند شد.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم در پایان گفت: از هزار نفر نیروی در نظر گرفته شده در طرح مهرآفرین استان قم، ۱۰۰ نفر برای تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی به پیمانی در نظر گرفته خواهد شد که طی آزمون یک اختصاصی ‌این کار صورت خواهد گرفت.
ه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) طول عمر توأم با عزت و سلامتی عنایت فرماید، ارواح طیبه‌ی شهیدان عزیز و مجاهدان راه حق را که در راه انقلاب اسلامی فداکاری کردند مشمول رحمت و برکت و فیض خود قرار دهد، و ما را خادمینی مطلوب مردم، مجذوب در ولایت، محبوب حضرت ولی‌عصر (عج) و ثابت قدم در راه انقلاب اسلامی قرار دهد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری قم , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری قم ,
تاریخ : دو شنبه 10 / 9 / 1391
بازدید : 451
نویسنده : ati

 بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم می رساند، نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ماه سال ۹۱ دستگاه های اجرایی استان قم، به تفکیک دستگاهی، در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم به نشانیghom.ir   قابل مشاهده می باشد.

قبل از مشاهده، توجه به نکات ذیل ضروری است:

-         استخراج نتایج بر اساس مندرجات آگهی استخدام و با رعایت ضوابط سهمیه ای، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های مربوطه صورت گرفته است.

-         نتایج اعلام شده صرفا سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.

-         رفع هرگونه ابهام و یا اشکال فقط از طریق دستگاه اجرایی شغل مورد تقاضا امکانپذیر می باشد.

دانلود فایل : natayej.pdf ( 388KB )

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری قم , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری قم ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">